مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چگونه به جلوگیری از آن می رود و از همه بدتر و بازیابی مجدد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چگونه به جلوگیری از آن می رود و از همه بدتر و بازیابی مجدد عملکرد کلیه

سلام، من به تازگی متوجه شده که من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستم، چه باید بکنم برای جلوگیری از آن را از بدتر و دست آوردن مجدد عملکرد کلیه من؟ در واقع، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از آسیب بیشتر و به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه، شما نیاز به انجام به خوبی در سه جنبه، که رژیم غذایی، عادت و درمان زندگی می کنند.
رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی خوب می تواند کمک به تاخیر پیشرفت بیماری کلیه، اما اگر مردم می خواهند برای جلوگیری از آسیب بیشتر و به دست آوردن مجدد عملکرد کلیه، نکته کلیدی باید درمان سیستماتیک باشد.
در درمانگاه، بیماری مرحله 3 مزمن کلیه مرحله حیاتی، با درمان به موقع و مناسب است، می توان آن را متوقف و حتی معکوس شود. در درمان این بیماری، در مقایسه با طب غربی، طب چینی طبیعی تر و موثر است. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از معروف ترین، است که درمان خارجی است. همکاری با سایر درمان ها، می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن را درمان کند.
با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید کلیه از آسیب بیشتر جلوگیری و بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین برای افرادی که در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه هستند، آنها می توانند فرصتی برای معکوس کردن بیماری با کمک این درمان داشته باشد. اگر شما مردم با مرحله 4 یا بیماری 5 کلیه هستند، بیش از حد نگران نباشید، همچنین می تواند به شما کمک کند برای به تاخیر انداختن پیشرفت و یا جلوگیری از آن را از آسیب بیشتر، بنابراین شما می توانید یک زندگی طولانی و با کیفیت داشته باشد.
مهم نیست که چقدر، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیوی، شما هرگز نباید تسلیم. تا زمانی که شما می توانید یک نگرش مثبت دارند و همکاری با دکتر خود، شما می توانید سالم خود را در آینده نزدیک دست آوردن مجدد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: